środa, 22 czerwca 2011

21. Występ

Wstałam dość szybko, o 8.22. Ubrałam się, załatwiłam swoje poranne potrzeby i już musiałam iść pod szkołę, bo o 9.50 była zbiórka. Cud, że się nie spóźniłam. Po przyjeździe  na miejsce okazało się, że będą występować jako drudzy. Występ był naprawdę udany. Szkoda, że nie mogłam wystąpić. Po występie ktoś do mnie podszedł:
- Hej. Jestem Kuba.
- Cześć.
- Czemu dopiero teraz do nas się zapisałaś ?
- Tak jakoś wyszło. Chciałam znaleźć jakieś zajęcie, bo już nie miałam co robić w domu. - musiałam skłamać.
- Aha, podobnie do mnie. Żałuj, że dopiero teraz.
-Trochę żałuję, ale trudno. A ty od ilu lat trenujesz?
-Prawie 3.
-To nawet długo. Świetnie ci idzie.
-Heh. Dzięki. Jak sobie nie będziesz radzić to mogę ci dać korki.
-Na pewno skorzystam.
-Ej, ogłaszają wyniki.
Oczywiście muszą mówić to co zawsze.
- Wszyscy byli świetni i było to duże wyzwanie wybrać tylko trzy zespoły, ale przepisów nie można zmienić. Poprzeczka była postawiona bardzo wysoko. Przejedzmy do wyników: 3 miejsce zajmuje szkoła tańca z Ottawy „ Desforges”, 2 miejsce również z Ottawy „ Fregata”, 1 miejsce dwie szkoły T&M i Spence. Zapraszam po nagrody.
Każdy dostał medal i wspólny puchar wraz z dyplomem. Po przyjeździe do domu byłam bardzo zmęczona i położyłam się spać.

Już wakacje. Ten rok szybko zleciał. Może i za szybko. Dzięki za miłe komentarze do poprzedniego posta. Ktoś pytał jakie mam plany. Więc tak: również kolonie do Zakopanego, potem na pewno spotkania z koleżankami .. Najbliższy tydzień już mam zaplanowany. Ostatnio bardzo podobają mi się ubrania i inne różne rzeczy w kwiatki. Chciałam, dodać zdjęcia ale nie mogę. Bd następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz