środa, 27 lipca 2011

Malowanie paznokci - metoda gazetowa .


MALOWANIE PAZNOKCI - METODA GAZETOWA




Potrzebujemy:

- bardzo jasny lakier do paznokci, bezbarwny lub biały,

- alkohol, min. 30%-owy,

- kawałka gazety ( gazeta codzienna lub kartka papieru na której za pomocą domowej drukarki został nadrukowany wybrany wzór ).

Krok 1

Wycinamy z papieru wzór i kształt, który chcemy umieścić na paznokciu.

Krok 2

Paznokcie malujemy jedną warstwą lakieru i czekamy aż całkowicie wyschnie. Następnie paznokieć moczymy w alkoholu i umieszczamy na nim kawałek kartki dociskając do płytki. Czekamy około 15 sekund.

Krok 3

Usuwamy fragment papieru z paznokcia. To samo powtarzamy na następnych. Na koniec najlepiej pomalować utwardzaczem, aby literki się nie zmyły.


Ja robiłam i polecam. Za pierwszym razem może nie wyjść całkowicie , ale warto . Efekt jest świetny. ;) Polecam ten link. Ja z niego korzystałam. Tam jest motyw zebrowy, ale literki tak samo się robi.

12 komentarzy:

  1. kwiatki bardzo ładne a ten sposób gazetowy na paznokcie zajebisty ! musze wypróbować . ogólnie zarabiaszczy blog tylko szkoda ze ma mało komentarzy. A. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne : ) A twój blog ... Bez komentarza : *** ŚLICZNyyy, Boskiii, i yyy ;;;;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpowszechnij bloga. jest taki fajny. masz bardzo ciekawe posty. dajcie komentarze!!!!!!! <33 I<3U

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog ładny a ten pomysł na paznokcie bardzo mi sie przyda bo teraz będę robić
    <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Życzę, aby wyszły za pierwszym razem. ^^

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! ; ) A ten patent na paznokcie jest mega ^^ ;D Zaraz robię ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to prawda że paznokcie można wymoczyć w perfumach? Jeśli nie to jaki alkohol można wziąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic o perfumach nie słyszałam, ale można spróbować.; ) Może być wódka albo spirytus.

      Usuń
  8. Fajne, akurat szukałam czegoś ciekawego i natknęłam się na ten blog. Bardzo fajny, szkoda, że dopiero teraz zauważyłam. :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  9. czy można zamiast wodki dać ocet ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...niezły sposób ,muszę go wypróbować :) Słyszałam również ,że wycinek gazety można przyłożyć do paznokcia a następnie spryskać perfum lecz nie wiem czy taka operacja się sprawdzi! :) A sposób naprawdę świetny na estetyczne i starannie wykonane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń