piątek, 22 lipca 2011

22

Wreszcie dodam kolejny rozdział . Dawno już nie było . ;)


22. Przemiana mamy ?

Zaczęłam się pakować na wycieczkę do Chorwacji z mamą, Michałem i jego dziećmi. Może będzie lepiej niż mi się wydaje. Wyjęłam walizkę z szafy i jak zwykle zaczęłam robić listę potrzebnych rzeczy:

1. Stroje kąpielowe
2. Japonki
3. Sandały tzn. rzymianki
4. Baleriny
5. Trampki
6. Kosmetyki
7. Okulary przeciw słoneczne
8. Krótkie spodenki
9. Spódniczki
10. Bluzki na ramiączkach ..

-Meg, ktoś do Ciebie !
- Już idę.
Gdy zeszłam na dół zobaczyłam Kube.
- O cześć .
- Siemka.
- Chodź na górę.
- Okey.
- Skąd wiesz gdzie mieszkam ?
- Widziałem jak szłaś wczoraj.
- To co ty śledziłeś mnie ?- zażartowałam.
- No co ty. Mieszkam niedaleko. Wyjeżdżasz gdzieś ?
- Tak, moja mama wymyśliła jakiś wyjazd do Chorwacji
- Ale super też bym chciał, od zawsze marzyłem żeby tam polecieć.
- Ja jakoś nie przepadam za takimi wyjazdami z rodziną, ale muszę jechać.
- Zobaczysz, na pewno później będzie fajnie.
- No, zobaczymy, ale wątpię.
- Przepraszam, ale ja już muszę iść.
- Odprowadzę Cię.
Rzeczywiście mieszkał dość blisko mnie. Wracając do domu weszłam do sklepu po wodę.
- O Meg, już jesteś. Spakowałaś się ?
- Jeszcze nie, ale już zaczęłam.
- A ten nowy kolega to z szkoły tanecznej ?
- Tak.
- Nawet fajny, taki sympatyczny.
Moja mama chyba się zmieniła od kiedy poznała tego faceta. Niespodziewanie zapytała czy nie chce on lecieć z nami do Chorwacji i przyznała się, że słyszała naszą rozmowę o Chorwacji. Jak zawsze zdenerwowałam się na nią.
- Podsłuchiwałaś !
- Nie prawda, przez przypadek usłyszałam, tylko kawałek.
- Jasne, a po za tym to przecież kosztuje, bilet na samolot w dwie strony i w ogóle.
- To za wszystko zapłacimy, a ty przynajmniej spędzisz miło czas.
- Jak chcesz, chociaż nie wiem czy to jest dobry pomysł..
- A masz do niego numer telefonu ?
- Nie, ale wiem gdzie mieszka.
- To idź i się go zapytaj.
- Dobra, już idę.

Normalnie nie wierzę, to jest sen czy co ? Poszłam do niego i mu przekazałam co moja mam powiedziała. On na tą wiadomość się bardzo ucieszył, a jego tata też się zgodził. Powiedziałam wszystkie informacje dotyczące wyjazdu. Może już będzie lepiej ..

1 komentarz:

  1. bardzo fajnie piszesz i masz ogromny talent do rysowania. nie zamrnyj tego ! ;****

    OdpowiedzUsuń