niedziela, 11 marca 2012

Masako Mizutani


Najpierw spójrz na zdjęcia poniżej i pomyśl ile lat ma ta kobieta. Hmmm... ? Może podziel się tą informacją w komentarzu. ;)











Kobieta na zdjęciach to Masako
Mizutani.
Urodziła się w Nagoya-Shi
w Japonii.
Masako jest modelką. Podobno nie miała ani jednej operacji plastycznej,
ale
poświęca około 5 godzin dziennie na pielęgnację ciała i skóry. Urodziła się
10 października 1968 roku. Wygląda jak 20-latka, ale w rzeczywistości to 43-letnia matka
dwójki dzieci. Naprawdę trudno uwierzyć patrząc na zdjęcia
Jej wskazówki,
aby zachować tak młody wygląd to m.in.:

- stosuj lżejszy makijaż
- odpowiednia ilość snu
- trzymaj się z dala od papierosów
- spożywaj 4 posiłki dziennie w małych porcjach
- pij dużo wody, która oczyszcza organizm z toksyn
- regularnie ćwicz i utrzymuj ciało i umysł w aktywności
- używaj kremy z witaminą E, aby utrzymać skórę miękką i delikatną
- zawsze używaj filtrów przeciwsłonecznych przed wyjściem na słońce
- jedz zdrowe i świeże jedzenie ( np. owoce, warzywa, mleko, orzechy )
- stosuj czyszczenie, tonację i nawilżający reżim każdej nocy, zanim pójdziesz spać










4 komentarze:

  1. Hej. Wiesz ona ma facebooka. Widziałam jej profil. wpisz w google - Masako Mizutani facebook. A ona wygląda jak 20...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. ;) Właśnie na facebooku oglądałam jej zdjęcia.

      Usuń
  2. na moje oko ma ona 18 lat a nie 43 łał .. ale sie kobieta trzyma

    OdpowiedzUsuń
  3. ja myślałam, że ma 16- 17 lat patrząc na te pierwsze zdjęcia. xD

    OdpowiedzUsuń