niedziela, 1 maja 2011

O mnie .

Postanowiłam napisać trochę o mnie.

Więc tak, uwielbiam słuchać muzyki, głównie to rock. Moje ulubione zespoły to m.in. Red Hot Chili Peppers. Gram też na gitarze.

Jeżeli chodzi o sport to zależy co.. Lubię jeździć na rowerze, rolkach i łyżwach, grać w tenisa stołowego tzw.ping-ponga, badmintona, uni hokeja. A nie lubię grać w siatkówkę.

Kim bym chciała zostać w przyszłości ? Hmm .. nie wiem. Nigdy nie zastanawiałam się tak na poważnie. Chciałam kiedyś być architektem, projektantką wnętrz i domów, ale nie umiem za bardzo rysować, chociaż inni twierdzą przeciwnie. Szkoda .. Niedługo skończę gimnazjum, ale planuję iść do licem także będę mogła jeszcze się na poważnie zastanowić. Może coś z językami obcymi, turystyką ... ? 

Uwielbiam góry, chodzić, podziwiać piękne widoki. Co roku tam jeżdżę. Chciałabym pojechać m.in. do Paryża, mimo że jest trochę 'przereklamowany'... To chyba na tyle. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz