niedziela, 15 maja 2011

Rozdział 1o

Oglądałam Piratów z Karaibów Skrzynia Umarlaka. Uwielbiam ten film, wszystkie części. Lubię Johny Deppa. Jest on na prawdę świetnym aktorem. Kolejna część w kinach, Piraci z Karaibów na nieznanych wodach. Muszę koniecznieobejrzeć.




1o.  Bolesna zdrada

A tam spostrzegłam coś okropnego ... Dawid całował się z Gośką. Nie mogłam
na to patrzeć. Myślałam, że on na serio mnie kocha a nie teraz całuje się z inną
laską. W pewnym momencie nie wiedziałam co mam zrobić. Po chwili
podeszłam do nich. Przerwałam im i odepchnęłam Gosię na bok.
Chciałam spojrzeć Dawidowi w oczy, ale nie mogłam. A z moich oczu
poleciały łzy. Przyłożyłam jemu w twarz . Pobiegłam do mojego domku. Nie miałam kluczy a
okno było otwarte więc przez nie weszłam. Zrzuciłam wszystkie rzeczy,
które były na łóżku na podłogę i położyłam się ze łzami w oczach i na policzkach.
Przyszła do mnie Katy i Matt. Zaczęli mnie pocieszać. Mówili że to
Gosia gdy tylko zobaczyła, że mnie nie ma rzuciła się na Dawida
i zaczełą go całować. Mnie nic nie pocieszało. W głębi serca czułam
ból. Przyszedł Dawid.
- Możecie wyjść ? Chcę pogadać z Meg.
- Okey.
Chciałam, żeby oni zostali, ale mnie nie posłuchali.  Widocznie uznali,
że tak będzie lepiej. Zaczął się tłumaczyć, że to ona na niego się rzuciła.
Nie chciałam tego słuchać . On chciał oderwać od niej usta, ale nie dał
rady. I tak się tłumaczył gdzieś pół godziny, a może nawet i więcej. Potem zasnęłam ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz