sobota, 28 maja 2011

Odpowiedzi

Właśnie przed momentem zauważyłam komentarz. :D Też mi się bardzo podoba ta sukienka. Outfity dodam w innym poście. Odpowiedzi do pytań :

1. Lubisz swoja klase ?
2. Od kiedy do niej chodzisz ?
3. Na jakie strony wchodzisz ?
4. Masz rodzeństwo ?
5. Lubisz trampki ?
6. Palisz i pijesz ?
7. W jakich sklepach kupujesz ciuchy ?
8. Przeklinasz ?

1. Tak. Oczywiście jednych ludzi mniej drugich bardziej, ale nie zamieniłabym jej na inną.
2. Od zerówki. Nie zmieniłam nigdy klasy.
3. Różne. Zazwyczaj są to: Facebook.pl, YouTube.pl, blogi różnych dziewczyn, demotywatory.pl ..
4. Tak, siostrę ..
5. Yes, bo są wygodne no i ładne.
6. No coś ty, nie !
7. Różnych, jak znajdę coś ciekawego i mam pieniądze. New Yorker, H&M, Bershka i inne. Czasami sh.
8. Czasami mi się zdarzy, ale sporadycznie.

Music:

1. Bruno Mars - The Lazy Song
2. Black Eyed Peas- Just Can't Get Enough
3. Pink- Fucking Perfect
4. Nirvana - Come As You Are
5. Red Hot Chili Peppers - Otherside
6. Red Hot Chili Peppers - Californication
7. Hey - Gdy mnie sen zmorzy
8. Evanescence - Lithium
9. Guano Apes - Big In Japan
10. Guano Apes - Pretty In Scarlet

To jest kilka piosenek, które lubię słuchać, ale jest ich dużo więcej. Kolejność jest przypadkowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz