sobota, 23 kwietnia 2011

New Love .

Hej. Na tym blogu będę dodawała różne zdjęcia, pisała o tym co mnie interesuje, inspiruje, ale nie tylko .. Nazwa bloga to: dosięgnij marzeń. Głównie założyłam go po to, aby opublikować taką moją książkę, o ile można to tak nazwać. Zaczęłam ją pisać chyba tak rok temu, w wakacje. Chciałam gdzieś ją zamieścić, ale mi nie wyszło. Jak na razie ma ok. 15 krótkich "rozdziałów", ale kolejne będę pisała. Dałam tytuł "New Love". Czemu ? Po prostu nie wiedziałam jaki dać. Opowiada ona o codziennym życiu nastolatków, którzy przeżywają pierwsze miłości i trudzą się ze swoimi problemami. A z resztą sami zobaczycie. To są niektórzy z bohaterów tej ' książki ' :

Meg Madsen - główna bohaterka, mieszka od wielu lat, można powiedzieć, że od dziecka w Toronto. Uwielbia to miasto, ale chciałaby pojechać do Polski, aby zobaczyć dawnych przyjaciół.

Dawid Lang - przeprowadził się do Kanady niedawno. Od pierwszego wejrzenia zakochuje się w Meg. Czy z wzajemności ? Zobaczycie sami .Doskonale do siebie pasują, ale stoi im jedna osoba na drodze.

Katy Garcia - przyjaciółka Meg od wielu lat. Uwielbiają spędzać ze sobą wolny czas. Słuchają tej samej muzyki i podobnie się ubierają, dlatego kochają razem chodzić na zakupy. Kręcą je te same filmy i .. chłopacy.

Ewa Lang - mama Davida. Jest kucharką w popularnej restauracji. Gotuje przepyszne dania.

Anna Madsen - śliczna mama Meg, zapewne córka po niej ma urodę. Nie umie gotować, ale za to potrafi świetnie szyć i doskonale dogaduje się z córką.

Matt Haas - nowy kolega, który chodzi do 3 d. Po jakimś czasie zostaje z Meg przyjaciółmi.

Tom Madsen - tata Meg. Wyjechał do Hiszpanii jak Meg miała trzy lata, dlatego go nie pamiętam. Obecnie mieszka we Włoszech. Pragnie poznać swoją już nastoletnią córkę.

Oczywiście jest ich więcej, ale to tacy najbardziej ważni. Pierwszy rozdział dodam w następnym poście. Życzę Wam wesołych świąt. Wesołego jajka i mokrego dyngusa. Mam nadzieję, że będziecie komentować. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz