poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mija rok ...

 To już rok. Szybko zleciało. ;o Tak, właśnie dziś, 23 kwietnia jest pierwsza rocznica istnienia mojego bloga. Wtedy pewna niedziela wielkanocna, a teraz pewien poniedziałek ze stresem przedegzaminowym. ;)  (Jutro zaczynają się egzaminy gimnazjalne - 3 dni męki. Jakoś wytrwam. Najważniejsze-bez stresu!)

A więc wszystkim Wam dziękuję. Za wszystkie komentarze i odwiedziny, które wzrastają. Nawet nie wiecie ile radości mi sprawia, jak wchodzę na bloga a tu 550 wyświetleń. A na początku po 40, 50. Jest duża różnica. W pisanie postów wkładam sporo czasu i bardzo się staram, dlatego jestem wdzięczna, że go odwiedzacie. Takie małe podsumowanie tego całego roku zrobię w czwartek lub piątek-po testach.

2 komentarze:

  1. Gratulacje.

    Po technikum jest dużo ofert pracy. Co miałaś na myśli, że masz większe ambicje czyli LO? Bo według mnie po LO nic nie masz z życia ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i tak, ale każdy ma swoje zdanie : ) Ja nie wiem czy pójdę na studia więc wolę mieć zawód :P

    OdpowiedzUsuń