piątek, 28 października 2011

Moda

Dziś będzie sporo zdjęć .















































Więcej znajdziecie na tej stronie . Baardzo dużo ubrań mi się podoba, ale nie mogłam wszytkich tu wklejić. A baseballówki są z allegro ' Japan Style '.
Teraz długi weekend. 4 dni .. Wreszcie ! Czekałam na to. ;d A w tą przerwę od szkoły ( niestety od nauki nie, bo już jest pełno kartkówek i sprawdzianów zapowiedzianych .. ) na pewno dodam posta ! Może kilka. Już mam kilka pomysłów, ale nie wiem czy je zrealizuję. W każdym razie postaram się.
I jeszcze tak na koniec pytanko: Co myślicie o halloween ? Zbieracie cukierki ? Chodzicie każdego roku ?

2 komentarze:

  1. Fajne jako zabawa, ja chodze każdego roku od kilku lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi mama tylko raz pozowlila ;(( Rok temu Ale zabawa jest zajebista
    PS fajny masz gust

    OdpowiedzUsuń