wtorek, 13 września 2011

Zmiany ...

Jak sam tytuł mówi postanowiłam wprowadzić jakieś zmiany. Więc tak zmieniłam szablon na inny, bo ten szczerze mówiąc mi się znudził. Teraz jest ciemniejszy, ale kropelki przypadły mi do gustu. Mam nadzieje, że się Wam spodobał. ; ) Mam jeszcze kilka pomysłów, co do tematów na bloga. Oto one:

  • Recenzje filmów
  • Recenzje książek
  • Biografie znanych aktorów, piosenkarzy, zespołów ..
  • Cytaty, które mnie inspirują
  • Tzw. tygodniowe tematy. Chodzi o to, że przez cały tydzień będę pisała tylko o jednym temacie.
  • Nowości muzyczne i nie tylko
  • Premiery w kinach
  • Ciekawostki i informacje, które mnie zaciekawiły z innych krajów
  • Może mam zacząć pisać następną książkę ? ; )

To takie, które przyszły mi do głowy. Jedne ciekawsze, a drugie mniej. Jestem otwarta też na Wasze propozycje. Co do 3 punktu, tych biografii to tak myślałam jeżeli Wasz jakiś zespół itp. będzie ciekawił i będziecie chcecie się więcej o nim dowiedzieć to z chęcią dodam o nim posta. A teraz piszcie w komentarzach, który pomysł przypadł Wam do gustu. Mam nadzieje, że chociaż jeden. ; DD To chyba wszystko ..

___________________________________________________________________________________

 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie już duuużo nauki. Jutro kartkówka z matematyki i chemii. Z matą sobie poradzę, ale chemii nie mogę rozgryźć .. Ehhh.. chemia to złoo ! Ale muszę to przeżyć.. I ta 3 klasa gimnazjum ... Nowa podstawa programowa mnie dobija, a co dopiero później ?! Każdy mówi, że 3 klasa jest łatwa, bo powtórki do egzaminów, ale to nie prawda. Pewnie rocznik 96 mnie rozumie.

    4 komentarze:

    1. Hehe ostatni post ciekawy. A co od tematów to wszystkie fajne ale 3 4 5 8 są najlepsze. Pozdroo x3

      OdpowiedzUsuń
    2. 3 i przedostatni są ciekawe ogólnie fajny pomysł PEACE !

      OdpowiedzUsuń
    3. nowych propozycji nie mam te sa swietne
      mam pytanie podasz mi swoje GG

      OdpowiedzUsuń
    4. TAK TE SĄ SUPER! DODAWAJ WIECEJ FOTEK CZEKAM NA POSTA

      OdpowiedzUsuń